Welcome to my life

Följ med mig på min resa till Brighton.

Nya planer!

Publicerad 2013-02-22 10:58:01 i Allmänt,

Hej svejs!
 
Som kanske nagra av er redan vet sa kommer jag att aka hem lite tidigare an vad det egentligen vart tankt. Istallet for att aka hem andra helgen i Juni sa kommer jag istallet att aka hem sista helgen i April. Jag saknar Sverige och langtar faktiskt hem, haha. Det finns manga "reasons" till att jag har valt att aka hem tidigare, och inget som behover namnas har pa bloggen.
 
Vad hander annars da? Jo Ikvall aker jag till Paris (!), det kommer bli kanon kul! Vi kommer att spendera tva dagar dar. Ikvall aker jag till London, och darifran kommer vi att fortsatta med buss till [Paris. Bussresan kommer att ta runt 11 timmar, sa det ar kanske inte nagot som jag ser fram emot. hah!
 
Vi ska ga upp i eiffeltornet pa sondag kvall, sa det kommer bli kul att se hela Paris i morkret darifran!
 
Ha det bra, for det ska jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela