Welcome to my life

Följ med mig på min resa till Brighton.

No Oxford today

Publicerad 2013-01-20 20:48:13 i Allmänt,

Hajhaj

Idag var det tänkt att jag skulle ha åkt till Oxford. Men på grund av vädret så ställdes resan in. Kommer åka nästa lördag istället :)

Idag har det snöat hela dagen, bussarna har legat nere. Då de inte klarar av att ta sig upp för backarna!

Skolorna hålls stängda för att folk inte kan ta sig till skolan. Så får se om bussarna är igång imorgon, är dom inte så kan jag inte ta mig till skolan imorgon heller!

Långt ifrån Sverige. Där skolorna aldrig skulle ha stängts ner , på grund av snö. Och i Sverige så klara bussarna faktiskt att ta sig upp över branta backar, eller i alla fall för det mesta med snö på marken..... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela