Welcome to my life

Följ med mig på min resa till Brighton.

Regn och blåst i Brighton

Publicerad 2013-01-12 23:25:00 i Allmänt,

Idag så åkte jag in till Brighton, för att träffa Karl-Johan och Paula. Vädret kunde ha varit bättre, Det blåste och regnade, det hade regnat hela natten. Tillsammans så besökt vi ett fiske museum nere längst stranden.

Vi shoppade bland annat, så det blev en dyr lördag! Lyckades göra av nästan 40 pund, vilket motsvarar ca 400 svenska kr. Men det finns billiga produkter här, vilket gör att man köper för mycket och i sin tur blir dyrt. Hahah!

 
Är
 
Här är lite bilder på vattnet och vågorna, samt på några "fynd"som jag hittade idag :)
Men seriöst, är det bara jag som tycker att den där stenen som är på en av bilderna ser ut som en köttkortlett?? hah :D
 
Cheers!

Kommentarer

Postat av: Joanna

Publicerad 2013-01-12 23:35:13

ahhh love the purse so cute !! what is that book?? tell me later how uliked it :D !!!! and such a nice backpack.. where from ?? :O :D hope u didnt get soaked puss ses imrn xx

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-01-13 00:22:42

I think the book is about a witch or something:) I'm not sure, but I will tell you after I have read it! Yes really like it! I got it from primarket, for only 9 pounds! The wallet is from the same store :) no it was okey :D ses imorgon! Puss xx

Postat av: hanna

Publicerad 2013-01-18 23:25:48

hahah undrade just varför du tog bild på en kotlett x)

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-01-19 00:00:07

Haha inte bara jag som tycker att stenen ser ut som en köttkortlett då :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela