Welcome to my life

Följ med mig på min resa till Brighton.

Skattjakt!

Publicerad 2013-01-05 21:32:00 i Allmänt,

Idag så möttes vi upp vid Brighton Pier, för att ha en Skattjakt. Vi delades in i olika grupper, och fick en lista på saker vi skulle göra. Priset man får om man vinner tävlingen är en resa til London med all inclusive.

Det första var att vi skulle gå ner till vattnet, och doppa fötterna!!! De vart kallt kan jag meddela .. Sen bar det av till Karuselerna ute på Pirern, Samt att vi sjung med en afrikansk kille som satt utanför Pavilion. Hahah that was fun. I want to make u my african queen! haha kul vart det iallafall.

Sen var det dags att återvända till skolan, för att få våra kursböcker, scheman och lite andra saker. Och jag hamnade i en Advancerad klass, dont know how that happend but. haha jag var i alla fall överraskad att min engelska höll såå bra standard.

Schemat mitt är helt okej, det ända jag kan säga är att jag slutar skolan på Fredaagar halv 7... De ni!

här är två bilder från skattjakten.

See Yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela