Welcome to my life

Följ med mig på min resa till Brighton.

Färdig packad!

Publicerad 2013-01-02 21:30:00 i Allmänt,

Nu är det inte många timmar kvar tills resan mot Brighton! Klockan 6:18 går tåget mot Kastrup, så det blir en tidig morgon. Och jag har äääääntligen packat klart. Efter mycket om och men.. Flera bantningar på bagaget har skett, flera otrevliga ord har forssat ut en, när det inte gick som det skulle :)

Ack så svårt det är att packa, och ha en maxvikt! Det känns inte som så mycket, sen är det svårt att plocka bort övervikten. Vad ska jag ha kvar och vad inte?

Det är inte lätt assåå! Men nu är de klart, nu gäller det bara att tåget går som det ska, och att det inte blir några förseningar.

Tänkte skriva ner lite vad jag har gått efter när jag packat, men måste erkänna att det kan ha slunkit till några andra saker med ... hah :)

Lista att Ta med sig
• Únderkläder
• Leggings
• Jeans
• Kjolar
• Linne
• Tröjor/långarmade
• Finkläder
• Skor
• Badkläder
• Träningskläder
• Jacka
• Halsduk
• Dator + laddare
• Väska
• PP-iller
• Kamera + laddare
• Plåster
• Handuk
• Kortlek
• Penna + block
• Minneskort
• Glasögon
• Lösa pengar + bankort
• Pyjamas
• Bok – handbagage
• Parfym + deo
• Tandborste + tandkräm
• ERIKA försäkringskort
• Flygbiljett
• Pass.
• Körkort?
• Reseadapter
• tofsar + spännen
• Almanacka
• Glasögon puts
• Smycken
• Bankdosa + swedbank + nordera
• Hörlurar
• Plattång + locktång i ett
• Huvudtags tabletter
• Present till familjen
• Mobil +laddare
• Smink+spegel+tops+hårboste
• Ipod
• Kontaktuppgifter till värdfamilj och skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela